Semradmrky kaç haftalıksın .aynı şey benim başıma geldi 37+5 kontrol diye gidip suyumun sınırda olduğunu öğrendim ve o gün sez.oldum.bende hazırlıksızdım hatta yarın gelelim dedim olmaz bebeği riske atamayız dedi.sonra problemler yaşadık çünkü kontrol iyiydi bana hiç bişey söylemedi suyun az gibi.ben hareketlerini hissetmiyorum deyince doppler de öğrendik sınırda olduğunu .