tolgamelikeee Kızlar 21+0 haftalık hamileyim iki gün önce bebeğimin çok güzel hissettim hareketlerini ama 2 gündür hissedemiyorum sizce benim haftamda normal midir yardımcı olursanız sevinirim endişeleniyorum açıkçası 😔
hunilimom tolgamelikeee gayet normal tatlım yeri geniş her hareketini hissedemezsin söyle bi 24 felan olman lazım o zamana kadar kendine pozisyon beğenicek dönüp durucak gece uzanırken biraz falza hissetme şansın olucak
Rknvlkn tolgamelikeee bu dönemlerde her gün aynı sıklıkta hareket etmez demişti doktor bi sorun olduğunu sanmıyorum canım ilerleyen zamanlarda daha istikrarlı olur
tolgamelikeee hunilimom teşekkür ederim canım ama elimde değil işte her gün hissetmek istiyo insan umarım herşey yolundadır 🤲🏻
tolgamelikeee Rknvlkn bekliyorum hareket etmesini çikolata falan yiyorum ama tık yok inşallah herşey yolundadır 🤲🏻😔