TunarinAnnesi bende de öyle olmuştu. Adetim her geçiktiginde test yapardım, neden geciktiğini anlamak için. En son 4 farklı marka test aldım çocuk düşünmediğim için beklemiyodum. Farklı günler, farklı zaman dilimlerinde yaptım 3u hemen silik çizgi çıktı biri negatif çıkınca hamile değilmişim dedim. Adetime 5 6 gün vardı 2 gün sonra kan verdim. 676ydi. Allah hayırlısını nasip etsin inşallah🌸