Gokcenortlek Merhaba hanımlar 13+5 haftalık hamileyim ve çok şiddetli bel ağrılarım var.temizlik zar zor yapıyorum ama yapmasamda belimin sol kısmında aktif ağrım oluyor.sizdede var mı bu tarz rahatsızlık ? 😕
Suheda Gokcenortlek var kuzum var suan bile felaket ağrım var 15+3 üm bel agrım olmasa çok gusel gidiyordu ilk 3ayim cok guzel gecti ama simdi bel agrilarm ve tam popomla belimin birlestigi yer felaket agriyor
MucizemE Gokcenortlek bende 13+4 haftalığım canım benim de aynı şuan bel ağrısı çekiyorum hele ki evi temizleyince daha da fena oturduğum yerden kalkarken bağırarak kalkıyorum dün doktoruma sordum normal dedi ağrı dedi kanama olmadığı sürece korkulacak birşey Yok dedi hatta bu iyi günlerin daha da ağrıdığı zamanlar olacak dedi 😁 çok açık sözlü doktorum