Duyguu48 Bugün doktoruma gittim özel kliniğe gidiyorum. Çatı muayenesi yaptı ama canım nerdeyse hiç acımadı ama çatının dar olduğunu 3 kilodan fazla doguramayacagimi söyledi. Çevremdeki herkes başka bir doktora daha git diyor. Yarın sağlık ocağına gidicem kontrol için. Sağlık ocağında ebeler cati muayenesi yaparlar mi ? Yaptıran var mi acaba ?
Sevdali Duyguu48 bizim sağlık ocağı sadece tansiyona , kiloma , bebeğin kalp atışına bakıyor sadece o kadar son muayeneye çağırdı yine aynı şeylere baktı sadece doktorun zaten test fln yapar dedi banada getir dedi yolladı :)) saolsun çok ilgili