Mrv93 Ben arkadaşımın tavsiyesiyle aldım imalatçısından.. İlk çetmenden beğenmiştim sonra ordakilerinde sunta olduğunu öğrendim benim aldıklarımda sunta ama 1.kalite bembeyaz hiç bir motifi yok konbinlemesi daha kolay olur dedim ve ilerde de çok rahat kullanır.. Büyüyen beşik dolap şifonyer yatak ve uyku seti dahil 1650tlye aldık🤗🤗
Cileklipasta KbrSaglk alırken malzemesine boyasına çok dikkat edin bebeğe zarar verecek bir kimyasal içermesin. Ben çilek’ten aldım o yüzden kimyasal içermiyor 😊
Nidaa34 KbrSaglk [url=https://hizliresim.com/V9jQR [url=https://hizliresim.com/v63a74][img]https://i.hizliresim.com/v63a74.jpg[/img][/url] topkapıdan aldım 2400 e benim yerim dar biraz ama gayet kullanışlı
Nidaa34 KbrSaglk [url=https://hizliresim.com/zjNGZR][img]https://i.hizliresim.com/zjNGZR.jpg[/img][/url]
25agustos KbrSaglk ben oda olarak değil de beşik aldık zaten bir tane kanepemiz var mutfakta onu koyarız bir de şifonuer dolap almayı düşünüyorum. Biraz büyüyüy kendi odasında oynayacak duruma gelince ilgi duyduğu şeylere göre oda yapmayı düşünüyorum