Cemoss Merhaba,öncelikle geçmiş olsun ve hamilesiniz sanırım inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza🙏🏻Bende tam 1 ay önce bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum 8+4'de malesef 😞henüz regl olmadım ve tekrar hamile kalmak istiyorum inşallah🙏🏻sizin süreciniz nasıl ilerledi ?Maaşallah şimdi hamilesiniz🙏🏻💜