Cellys bir çok hamileye göre zaten çok erken hissetmişsiniz korkmaya gerek Yok bu zamanlar düzensiz oluyormuş hareketleri ben de minik kızımı 19. Haftada hissettim bazen resmen çılgınlar gibi tekmeliyor dans ediyor içimde bazen de uyuyor sanırım hiç hissetmiyorum hatta bi kere 1 buçuk gün hissetmedim koşa koşa sağlık ocağına gittim kalp atışlarını dinledik rahatladım korkmayın bişey olmaz inşallah 😊