superrmomy Arkadaşlar merhaba daha öncede konu açtım ama cevaplayan olmadı yardımcı olursanız çok sevinirim dusuk yapali 4 ay oldu ilk 3 ay reglim ağrısız ve 7 gün sürdü son reglim inanılmaz sancılı oldu düşükten öncede reglim agrili olurdu ama bu sefer uykudan uyandiracak sekilde oldu bu rahmin toparlanip eski duzenine geldigi anlamina mi gelir yoksa bi doktora gideyim mi
Seerdaay superrmomy benimde düşükten sonraki 3 reglim çok ağrısız olmuştu.Ama normalde ağrılı gecer.İsterseniz bir doktora görünün içiniz rahatlasın😊