Selinselinselin benimde yoktu normalde yavaş yavaş çıkıyor 33+3 günlüğüz bu arada meme ucunu çıkarmak için hareketler var ama bunları Doğuma yakın yapmanız doğru olur çünkü hareketi yaptıkça süt bezlerini harekete geçiriyorsunuz sütünüz gelir ilk süt bebek için her zaman önemlidir ondan ebeler erken yapılmasını tavsiye etmiyor benim göğüs ucum çıkmasaydı göğüs ucu koruyucuları var ondan alıp kullanmayı düşünüyordum onların da çok faydası oluyor tavsiye ederim ablamın onu kullandıkça çıktı çünkü