Selinselinselin benimde hep dümdüzdü hiç yoktu😊 hatta bebeği olursa nasıl emer diye önceden düşünüyordum. Şimdi 22+4 oldum.
Gebelikle beraber çıktı canım. Eğer çıkmadıysa dert etme, belki bebeğin emdikçe çıkar veya hiç çıkmazsa meme ucu çıkartmak için aparatlar var onlardan kullanırsın, faydası oluyor diyorlar.💜