Selinselinselin işe yaramıyor. Bende aynı durumdayım doğum yapalı da 20 gün olmak üzere çıkmadı. Avent in kelebek ğöğüs ucu koruyucusuyla emziriyorum. Emişinde de sorun yok şükür. 4 tane var her emzirmede sonra deterjanıyla yıkayıp kaynar suda bekletiyorum. Böyle bi sorununuz varsa mutlaka siz de alın aventten onun sayesinde rahatım