aysecam Kızlar 😂 hamileliğin başından beri hesaplayamıyorum bir türlü şu an tam 21 haftalık hamileyim kaç aylık oluyor ?
Ebrom aysecam 21+3 olunca 5 aylık canım 🥰 bende 21+2 yim yarın 5 aylık olacak inşallah 🤗 kim bebeği sorsa haftasını söylüyorum ama “ben ne anlarım haftadan sen kaç aylık olduğunu söyle “ diyorlar 😂 artık gönül rahatlığıyla 5 aylık derim 😅
aysecam Ebrom bende hafta söylyorım anlamıyolar 😂 benimde kafam karışıyor şimdi 6 dan mı gün almaya başlayacağım ?
Ebrom Mecvll 7 aylık canım🤗 maşallah sağlıkla doğsun inşallah. https://m.mavikadin.com/hamilelik-hesabi-hamilelik-kac-hafta-hamilelik-takvimi-ayi-hesaplama Buradan takip ediyorum bende yoksa çok karışık bana kalsa hafta takip etmek daha güzel ama soranlara ay söylemek için kontrol ediyorum 😅