Mervee15 SecilD canım adete kaç gün kala yapmaya başladın ve sabah yataktan çıkmadan mı ölçtün ateşini adete kaç gün kala yükselme oldu 😊
SecilD Benim normal zamanda 36.0 ile 36.4 arası çıkan ateşim bebiş rahime yerleştikten sonra 36.9lara çıktı . Sonra ovulasyon testi sonra gebelik testi sonra da kan testi ile kesinleştirdim. Size bir seçenek olsun ateş 🙏🏻
SecilD aynen sabah yataktan çıkmadan dijital ateşölçer ile ağızdan ölçtüm. Normal zamanda 36.3 fln ortalamaydı. Adetin üstünden 23-24-25. Günlerde 36.8-36.9lara çıkrı
Bellacaio SecilD aslında benimde normali 36.3 ve şimdi bakıyorum 36.7 sabahları 3 -4 gündür. Ama ovül test ince çizgi ama baya belirgin çıktı ama yumurtlama gibi degil anlatamadım ama 😥
Bellacaio SecilD ahh inşallah , geçen ay kimyasal geçirdim. Bu sefer 10 gün geçmeden bakmıcam dedim ama dayanamıyor insan 😩😅
Bellacaio SecilD SecilD aslında birde söyle oldu. Ben sanırım 2 kere yumurtladım. Hem 16-17 hemde 21 inde koyu gördüm. Aslında tegl tarihimide simdi nasıl hesaplıycam onuda bilemiyorum 🤷🏻♀️
Bellacaio SecilD aa süper. Heryerde yumurtlama üzerine 14 gğn sonra regl yazıyor harika aydınlattın beni o zaman regl in yarın ilk günü 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Giçte belirtim yok gerçi göğüsleri ağrımış her hamilenin bende oda yok. Akıntı ve kabızlık o kadar 😥 oda olabilecek bişi zaten
SecilD Bellacaio son adet tarihin kanaman olduğu zaman onda bir sıkıntı yok. Düzenli adet oluyorsan zaten hesaplamak çok kolay. Gerçekten iki kere yumurtlamış olabilirsin tanıdığım biri ikiz hamileydi ve bebekler arasında 3 gün var. 3 gün arayla iki yumurtadan da döllenmiş. Bir doktordan duymuştum yumurtlamA gününden 14 gün sonra regl olursunuz diye. Bu ay geç yumurtlamış da olabilirsin o yüzden emin olmak için bekle madem
Bellacaio SecilD hayırlısı test yaptım bgn yine bi bakayım diye ama negatif çıkyı. Olcakmısım gibi bir belirtimde yık bekliycez bakalım 😀
Mutter SecilD merhaba cok uzun zaman geçmiş ama bende nirsey sormak istiyorum size, yazın normal sabah ateşi değeri değişir mi? Yani36.3 civarında olurdu, bugün regl günüm ve 37.0 cıktı. Yani yaz diye yüksek cıkmış olabilir mi? Üzerimde pike var üstelik
SecilD Mutter tek ölçüm ateş ile kesin sonuca varma derim, bi kaç gün sabah uyanır uyanmaz ölç öyle emin ol 😊