Ozgekrkelvn Arkadaşlar yeni hamileyim. Sol kasığımda ağrı, kasılma ve kramplarım oluyordu. Doktorum şimdiden magnezyum başladı. Aranızda böyle durum yaşayan var mı?
Seda5892 Ozgekrkelvn ilk öğrendiğimden beri kullanmaya başladım canım kasılmam varmış Doğuma kadar da kullanacağım
Mkclskn Ozgekrkelvn bende kramplardan rahatsız olarak magnezyum istedim ama hiç bir faydasını göremedim 🤷♀️
Uykusuzgeceler Ozgekrkelvn bende kullanıyorum canım Sag bacagım kalçam inanılmaz agrıyor dayanamıyorum kullanınca geçiyor
Lumium Bende 30. Haftadayım 18 den beri sol bacağım ağrıdığı için kullanıyorum ama geçmiyor. Kullanmadığımda çok daha fazla artıyor tabiki. Doğuma kadar böyle devam edermiş
Elininanasi Hamileliyimin en basindan buraa kadar magnezium kullaniyorum canim.hamileliyimin 7ci haftasindan kullaniyorum hep. 20+2yim hala devam devam ediyo.kabul et pis bisey yoktur yani.agrilara yardim ediyo.1 hafta burakdim cok agrilar oluyordu.hakikaten kesiyo duzene saliyo.kecmis olsjn