DiplomaliEvHanimi o nedir bilmiyorum canım vitamin mi? Ben ilk üç ay için sadece folik asit kullandım mide bulantımdan çok bişey de yiyemedim ama yediklerim bebeğe yaramış çok şükür gelişimi çok iyi dedi doktorum. Yoğurt kaşar ceviz badem salatalık domates meyve muz ananas çilek elma portakal her gün böyle şeylerle beslendim et tavuk yiyemedim hiç ama şükür şimdi yiyebiliyorum mide bulantım azaldı. Sizede tavsiyem bol bol meyve sebze protein ağırlıklı beslenin İnan’ın vitaminler bile gerek kalmaz tabiki destek olarak alın bende omega 3 başladım oda gerekli kansızlık varsa kan ilacı verilebilir ilerleyen zamanlarda onları aksatmayın yeter