Btlatl 20 haftlık gebeyim grip oldum devamlı meyve yiyorm ama gecmiyor sizce parol içmemin bebeğe zararı var mı
Saruhansaltuk Btlatl benimde dişim ağrıyordu sağlık ocağı ebesi parol içebilirsin demişti ama ben içmedim 😀
caglakrgz Btlatl ıkı gün önce üşüme halsizlik sikayetiyle acile gittim 19 haftalığım bende. Boş serum ve agrı kesici verildi. Doktor sabah akşam agrın olursa parol içebilirsin demişti.
Esrelf Btlatl gebelikte en masum ağrı kesici paroldur. Bebeğe zararı olmaz diyor doktorlar. İçiniz rahat olsun.
Cagla1509 Doktorun zaten hamileyken onerdigi tek ilac paroldur. Bana vermisti doktoru sen yine de doktoruna sor bence. Gcmis olsun.
Esrahiramirac Kızlar Boğaz ağrısı için ne yapabiliriz bilginiz var mı aça biber yemişim gibi yanıyor 😫
gunaynur Btlatl ben de grip olduğumda parol yazmıştı doktor. Hamileyken kullanılabilen tek ilaç o sanırım kan ve vitamin ilaçları hariç.
Ilkannelik Btlatl doktorun parol verdiyse ağrı kesici olarak önemi öneririm. Gribine çare olmaz parol. Sadece ağrını keser. Zencefil limon bal tüketebilirsin yat dinlen terlemeye calis
Busranrunal Btlatl canjm bal.limon ve karabiberi karıştır sıcak su dok iç çok iyi geliyo ben öyle atlattim