Ilknur1995 Ben 36+2 oldum doğum yapıcam pek bi bilgim yok doğum da nasıllar bilgisi olanlar yazabilir mi mesela doğum da eş girebiliyo mu sancı çekerken eşimiz yanımızda olabilicek mi hemşireler ilgili mi. Benim doktordan yana sorunum yok ama hemşireleri bilmiyorum nasıllar
Cemrelif Ilknur1995 5.5 ay önce orada doğum yaptım. Doktorum Kenan beydi. Gayet güzel ilgilendiler. Hastane temiz. Hemşireler ilgililer. İnşallah sizinde güzel geçer doğumunuz
KevserT Ben oraya gidiyorum da henüz 13. Haftamdayım ben de merak ediyorum. Hangi doktlra gidiyorsunuz
Cinarasaf Ben kutahyadayim ama ablamla eniştem o hastanede görev yapıyor çok aşırı derecede ilgililer onu biliyorum. Yarın sizin için bunları sorabilirim😊😊