Furkanrukye çok erken tabi adet gecikmesi olunca testi yapın kimseye hamilelik ile ilgili birsey demeyin hakkınızda hayırlısı olsun ben adetten 1 gün önce rahatsızım diye kan verdim tesadüf eseri gebelikte bakılmış o zaman 36 çıktı adet gecikince değer yükseldi.bebeği görünce söyledim çevreme yoksa moral daha çok bozuluyor