damlac Kızlar merhaba beni hatırlayanlar olur. Beta artışım düşüktü. En son 245 olmuştu ve dün kanamam olmuştu az az. Bugün de o şekilde devam ediyor. Doktora gittim 150 ye düşmüş sonucum. Kimyasal gebelik dedi doktor. Hayırlısı böyle imiş. Sonrasında hamile kalan çok kişi var okudum. Benim sağlığımı çok olumsuz etkileyecek birşey olmadı şükür. Haber vereyim dedim merak edenler olabilir diye. Hepiniz sağ olun
Rknvlkn damlac bende aynısını yaşadım canım kanamayla kendini sıfırlıyo zaten ben bir ay sonrasında hamile kaldım hemen şuan 18. Hafta bitiyor çok şükür moralini hiç bozma
Szekiye damlac kimyasal gebelik sessiz gebelik deniliyor ve en zararsızı kürtaj olmadan temizleniyor ondan sonra inş sağlıklı gebelik yaşarsın hiç üzülme
Gizem_miros damlac hayirlisi oksun canim bende yasadim 1 ay korun dedi ben korunmadim hamile kaldim ogluma 10 aylik suan allah sana da nasip etain
Utkum damlac bende 2 kez yaşadım her seferinde tekrar hamile kalıp sağlıklı gebelik geçirdim geçmiş olsun denemeye devam🥰
Busranurkura damlac beta değeri sıfırlanana kadar kan testi yaptırmayı unutmayın doktoruma gelen hastası 200e indi diye bırakdı bi anda fırlamış iç kanama geçirip tüpünü kaybetti Allah korusun dikkatli olun bende kimyasaldan hemen sonra hamile kaldım sarısı başınıza 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
damlac Busranurkura evet çok haklısın bir hafta sonra falan yaptırırım sanırım; gerçi benim de doktorum gerek olmadığını söyledi. Ama insanın içinde şüphe kalmasından iyidir
1fatooss damlac benimde öyleydi düşük yaptım kaybettim bebeğimi çok üzüldüm çok yıprandım 3 aylık zorunlu bekleyişten sonra hamile kaldım şimdi 6 buçuk aylık hamileyim. Hamilelerin duası kabul olur derler dilerim Rabbimden en kısa zamanda sana da hayırlı bir evlat nasip etsin hiç üzülme kafana da takma olur gider 😊
damlac 1fatooss çok sağol Duan için canım; sağlıkla kucağına al inşallah bebişini. Ben çok üzülmedim açıkcası. Yani kürtaj olmadım ya da dış gebelik falan olmadı diye şükrediyorum
firdesbelge damlac kimyasal dan sonra hemen hamile kalınıyor ben kızımda öyle oldum. Hemen öbür ay gebe kaldım. Zaten o sağlıksız bir sperm hücresiydi ve düştü. Sakat kalabilir vsvs şeyler olabilirdi. Allah bizi öyle güzel yaratmış ki. Rahim anlıyor sağlıksız bir sperm hemen yok ediyor onu. 🙏 İnşallah hemen hamile kalırsın🙏
mf_ozturk damlac bende kimyasal sonrası hemen hamile kaldım canım inşallah Allah sana da nasip eder biz 12 haftalık olduk çok şükür Allahtan ümidi kesme güzel haberlerle gelirsin insallah
Damla-aydin damlac canım uzulme bende kasım ayında kimyasal gebelik yaşamıştım, hemen hemen 1 buçuk 2 ay sonra tekrar hamile kaldim :) Hamile kalma olasılığın daha yuksek yumurtaliklarin kendini daha çabuk hazırlayacak:)