Emelss bence git bnm 32. Haftadayım dün gece karnım sertleşti ve nefes problemi yaşadım o yüzden doktoruma sordum evde bekleme git dedi. Akşam gittim ultrasonla baktılar kan idrar testi verdim ve nst ye bağladılar çok şükür bişi çıkmadı ama içim rahatladı srnin haftanda doğuma yakın o yüzden evde bekleme doktorunla iletişime geç cnm.