senasln canım bende hep küçük şeyler almışım bir sürü yenidoğan takımı almışım ama erkek bebekler üstünü çok ıslatıyo diye biliyorum oyüzden devamlı değişmek zorunda kalabilirm olmasa da artık ilk heves napalım bebeklerimizin canı sağolsun saklarız. Sizin aldığınız zıbınlar da çok kullanılıyo diyolar biraz kullanır saklarsınız hiç üzülmeyin