Akshulya bebeğimiz büyüdükçe o minnak ayaklar tekme atamıyo artık 😊 o kadar geniş alanları kalmıyo çünkü. Biz de 37. haftamızdayız oğluşumla. Sağ tarafım çürüdü diyebilirim o ayaklar o itmeler yüzünden 😊 ama doktorumuz çok hareketli diyor öyleki kırdondaki kan akışına bakana kadar canımız çıkıyor 😛. Yani aslında normal olan 32 33 haftadan sonra yeri daraldığı için hareketleriz azalmış ve yavaşlamış olmadı. Ama yine de doktorunuza danışın kesinliklr içiniz rahat etsin.