denizers https://hizliresim.com/dv9BzQ Arkadaşlar iki gün önce test yapmıştım,adetime 3 gün kala böyle cıktı,bu test negatif mi ben bugün adet oldum,geçen ay da Kimyasal olmuştum:(hep böyle cikiyo sonra adet oluyorum
Menis21 denizers negatif canım adetin düzensiz olabilir.....Biraz kendine toparlanmak için zaman ver...
Ysmnkrcy denizers bilemedim ki benimde testim böyleydi ama kanamanda bi farklılık görürsen git bence hemen doktora