Minnos_anne yaz bebişi olacağı için bol bol 0-3 3-6 6-9 çıtçıtlı badi al kuzum ben öyle yaptım bizde mayıs bebeğiyiz 2 adet 10 lu 4 adet 5li takımımız var bol miktarda çıtçıtlı badimz elbisemiz var hamile olduğumu gören her müşterim sağolsun alıp getirmiş ama bana göre fazla oldu birde tırnak makası alırken mutlaka törpü de al canım yebidoğanlrda hızlı uzuyormş tırnaklar keserken de çıkıntı bırakabiliyormuşz geçen gün instagram da bir ebe söyledi hafif törpüleyin diye