Tgt bende filiz dursuna gidiyorum ama bir turlu sevemedim artık düzenli gitmiyorum ona sinan beye düzenli gidiyorum ben Sinan beye tavsiye üzerine gittim şimdilik memnunum fakat hastanedeki hastası çok olan doktorlardan biri normal doğuma girmiyor olabilir ama birçok kişiyle konuştum herkez çok memnun yanliz burada duydum şunuda biraz sezeryan yanlısı bir doktormuş ne kadar doğru bilemiyorum