GuelGltkn svgi bende eslem cok begeniyorum ama esim begenmiyo 😄 kiz isim sorunu bizdede var bi türlü anladamadik esimle
Ytugcek Yagmuricenkiz bende çok istiyorum öyle mitolojiden hemde söylenmesi kolay bi isim olsun kızıma ama 1 hafta kaldı doğuma daha isim yok ortada :)
Kuzeynermin Oğlum olacak ama kızım olsaydı ; Zeynep, yağmur Elif Eliz Nil İsimlerinden birini koyardım 👼 🥰
SafaMerve Kuzeynermin benmkuzenn arkadaşı vardı adı nilkan dı annesinn adı nilüferdi babaaınnkide kaan dı kızlarna isimleri birleştirip nilkan koymşlardı.nr zaman nil adını görsem kız aklıma geliyor
Cansux Gamze895 ay ben hafsa ismini yıllardır istiyorum kızım olursa koyucam diye ne hikmetse bu sene herkes hafsa koyuyor 😂😂😂😂 güya farklı olsun diye istemiştim ama olmayacak ama yinede koycam nasipse 🥰
Gamze895 Cansux benim de bekarken hayalimdi 😂 ama babamız biraz itiraz ediyo babaannesinin adını koymak istiyo Latife 🙄
svgi Tek isim koymak istiyorum evde başka okulda başka diyorlar sinir oluyorum 🌹😀 ikisini birden diyen Yok valla 😀😀
ipeksi svgi instagramda hergün bir isim sayfasına bakmanızı öneririm. 3 yaşına girecek kızım Zeynep 25. Haftadayım bu kızımı da Betül ve ya Sümeyye istiyorum ama bu kez isim hakkı eşimde bakalım o ne derse ☺️
Cansux Gamze895 ne diyosunnn 😯😯 eğer ikna edemezsen hafsa latife flan koy hafsa diye çağır 😂😂 ama öncesinde ikna etmeye calış bence 😂😂
lal82 svgi İsra...Kur’anda bir süre ismi ve ‘gece yürüyüşü’ demek.Ben kızım olsaydı koyacaktım ama ikinci oğlum geliyormuş...
Gamze895 Cansux Ayy latifeye kesinlikle karşıyım. Annesi aklına soktu. Kaynanam ben isim düşündüm sen boşuna düşünme dedi bana 🙄😂😂
Cansux Gamze895 ay oldu yaa 🙄😂 sen vazgecirmeye bak ama daha sonrasında kaynananın tepkisini tahmin bile edemiyorum 😱😂