Serenayyx Merhaba arkadaşlar sabahtan beri hastanede yürü babam yürü bi hal oldum :( ikili test için geldim fakat bebek uygun pozisyonu almadığı için sürekli yürüyüş yapıyorum hastanenin içinde. Benim gibi olan oldu mu aranızda ne yapmamı önerirsiniz 🙏🏻🙏🏻
Serenayyx Deletedmom667 dedi onlarıda denedim çikolatada yedim ama bi türlü olmuyo bu 2. Gelişim bu şekilde