Kardelen123 Merhaba kızlar hastaneden geliyorum 21 haftalik gebeyim kan birikintisi olduğunu söyledi onemli bisey degil dedi ama yine çok korkuyorum var mi boyle durum yaşayan
Fztdamla 6+3 deyiz bizde, bende iki gün önce doktora gittim kese dışında iç kanamamın olduğunu söyledi, bebek yerleşirken muhtemelen olduğunu ilerleyen sürelerde kendiliğinden kaybolacağını söyledi. Endişe edecek bişey yokmuş :)