B-P-R Kızlar Ben bu kremi dün Aldım Sadece Göğüs ucundaki catlaklarimi önlüyo Ben Dün Hem Karnıma hemde Göğsüme Sürdüm karinadae Suruluyomu Acaba Siz Karnınıza Suruyomusunuz Bilgi Verirmisiniz lütfen ??
B-P-R baharayazz Teşekür ederim 🙏 Ya Peki Çatlak İçin ne Kullanmam Lazım Karnım Kaşınıyo çatlak olusucak Yine Varmı Sizin kullandığınız memnun Kaldığınız bişey
B-P-R baharayazz bişey Daha Sormak İstiyorum Siz Bu Kremi Kulaniyomusunuz Yani Yıkamak Gerekiyomu Daha sonrasında
baharayazz B-P-R ben bebek yağı kullanıyorum suan 39. Haftamdayım çatlamadım . Ama bir sürü çatlak kremi kullandığı halde çatlayanlar var .. yapı meselesi diyorlar Canım .
Muvahhide B-P-R Lierac çatlak kremini kullanıyorum ben ve çok memnunum 34 haftalık hamileyim hiç çatlağım yok. Fiyat olarak internette eczanelerden daha uygun. Ben indirimden 85 tl Ye aldım. Arada bir zeytin yağı ,susam yağı da sürüyorum 🌸
baharayazz B-P-R ben daha Doğum yapmadım ama 39. Haftamdayım kullanıyorum her gün sürüyorum yıkamıyorum . Emzirirkende yıkamaya gerek yok diyorlar bi sakıncası yokmuş bebek için