Yareenn Gece 5 de agrıyla uyandım saat 9 ve hala devam ediyor adet agrısı gibi sanırım doğuma yaklaşıyorum belirti yazıyor internette böyle birşey yasayıp doğuran varmı
baharayazz Yareenn Ya ne güzel insallah doğurursun bende bugün tam 39 haftalık oldum çok sabırsızlanıyorum dogsun istiyorum hayırlısıyla . HaberdAr et bizi. ☺️