Hulya57 Mervednr files i olsaydi alacaktim bende file yok DİE almadim baktim az önce şoka 3 tane kalmişti
Hulya57 ulkukrts ewt bimdekini cok istemiştim kalmamişti az önce 3 tane gördüm şokta ama kova bi tane kalmişti 😀
ulkukrts Hulya57 olsun filesiz de yaptırılır herhalde alsaydınız keşke görmüşken iyi kalıyor orada buradan ilk saatlerde bitiyor eşim saat 11 buçuk gibi işten çanta için gidip baktı kalmamış hemen ne arada bitti 😂
GamzeAltndas Elif01 https://i.hizliresim.com/9ajYak.png https://i.hizliresim.com/qdzAd5.png Küvet ve kova 👍🏻❤️
Hulya57 ulkukrts filesiZ zor olur canım ben tek başıma yıkayamam oğlum u file olsa yıkardım çanta bile vardi hatta gittigimde pembe ve lacivert kalmişti 😂
ulkukrts Hulya57 doğrudur sizin için öyleyse ☺️ Ay burada resmen bir tane bile kalmamış çevremdeki şoklarda orası neresi ne güzel bir yermiş orası 😂
1umutturyasamak [silindi] tesekkür ederm 60 liraydı ve daha kaliteli şoktakinden bide yatak aldık 200 lira ya 50 liralık hediye ceki aldık onada bez falan alırım bikaç güne
1umutturyasamak [silindi] ay hiç çekmek aklıma gelmedi koydum carsafını falanda serdim ya 147 tlye baby jem pamuk aldık e bebeğin kendi yatagından kat kat güzel yıkanablir fermuarlı antibakteriyel
FHKK 2kizannesi- İnstagram da bi sayfa var orda 90 tl canım trager marka. Ben de sosyete pazarından aldım 80 tl 🤣