Merveplnc ben 20+2 deyim. Benim sürekli olmuyor, mesela 15-20 günde bir yada ayda bir göbek hizamın altında bir ağrı oluyor, lavaboda falan zorlanıyorum oturup kalkarken yada uzanıp kalkarken, dün akşamda baya zonklayınca panikledim biraz. En ufak bir ağrıdada doktoru aramak istemiyorum, benim gibiler var mıdır diye bi sorayım dedim .