Ebru24 canım çok geçmiş olsun şuan sende böyle bir hastalık belirtisi var mı peki ? Kızamıkçık geçirmedin mi küçükken ? Annene bir sorsaydın o bilir. Daha önce geçirdiğini hatırlıyorsan hiç korkma aynı şey başıma geldi yalancı pozitif çıktı benimki ben genede test yaptırmıştım emin olduğum halde insanın canını sıkıyorlar ya hersey para tuzagı diye çok sinirlenmiştim. Sadece şuan geçiriyorsan tehlikesi var korkma ben geçirdiğini sanmıyorum belirti vs olurdu illa ki