Brna Öncelikle merhaba hanımlar. Herkesin vücut yapısı Doğum hikayesi farklıdır birinin kötü geçtiyse sizinde öyle olucak diye bişey yok bunu unutmayın normal doğumdan korkmayın herşeyin normali güzeldir unutmayın 🙈 hamileliğim boyunca 15 kilo aldım ben tam 40+5 de Doğum yaptım oğlumu 3.880 kilo 53 cm doğdu oğlum. Hamileliğim boyunca hareketliydim çok , özel bişey yapmadım ama Doğuma 1 ay kala yaş hurma çok yedim Rahmi esnetmesi doğumu kolaylaştırsın diye bide asla asansör kullanmadım hep merdiven indim çıktım 🙈 çok güzel bi pazar günü mangal yapmadan geldik akşam yedik içtik tıka basa dolu halde eve geldim saat 9 gibi sancılar başladı ve sonra baya şiddetlendi ee mangal kokusuyla gitmim diye ağlaya ağlaya o sancıyla duş aldım 😅 hastane çantam valizim herşeyim kapıda hazırdı zaten gece 12 gibi hastaneye gittik benim sancıda geçti tabi 🙁 2 cm açılma varmış sadece sabahta artık suni sancı verdiler sabah 7 de ama taa ki öğleden sonra 2-3 e kadar hiç bişey yoktu bende rahattım son 3 saat sadece felaket sancı çektim terledim ağladım bu arada epitural yaptırmadım istemedim akşam üzeri 17:20 de oğlum doğdu 😀 suyum geldi 10 dkk sonra zaten oğlum başı görünmüş ben tuvaletim var sanıyorum bu arada 😅 onlar beni doğumhanehe götürüyo ben tuvalete gitmem lazım diyorum 😂 doğumhaneye geldik hemen 10 dkk içinde bebiş geldi şükür çok zorlamadı dikişe filan gerek kalmadı yırtılmada olmadı 🙈 kısaca rahat bi Doğum yaptım diyebilirim odama geldim hemen makyajımı yaptım giyindim oğlumla resimler çekildik şimdi de nasipse kızıma hamileyim 24+3 haftalık 😍 oğlumda şuan 22 aylık 🙈 inşallah bu doğumumda ilk gibi geçer diye umuyorum 🙏 bütün hamişlere hayırlı doğumlar inşallah 💕🙏
gokturkhicret55 Brna pekı ılk gebeliğinız mıydi oğlunuz bırde bu yaş hurma aktarlardan satılan fayda ediyor mu acaba
Yasemincifci Brna ayy ne güzelmiş😂 gözün aydın canım 2. Gebeliğinde hayrlı uğurlu olsun allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin Bişi sorcam hani jiç dikiş falan atılmıyorya oran genişliyormu eski halindemi oluyor drlığı falan
Elifbekir Ay canım ins benimde olur yarın yatisim var ama açılma sancı yok bnde suni alcam direk çok korkuyom bunları. Okudukça morel buluyorumm
Brna Elifbekir inşallah @Elifbekir canım benim ama korkma sen ne kadar rahat olursan o kadar iyi olur bence ben hiç korkmadım cesaretlendirdim kendimi yapıcam dedim 😀 çok gamsızdım ya çok rahattım 🙈 sende öyle olki bebişte sağlıklı bi şekilde normal Doğum kolay bi Doğumla gelsin inşallah 🙏
Brna @Yasemincifci aksine eskisine göre daha da darlaşıyo 🙈 çabuk toparlanıyo zaten belki yapıyla alakalıdır bilemiyorum ama benim öyle oldu