Papatyasever Arkadaşlar dün çok kötü kustum 35. Haftadayım sizce neden olabilir bunu yaşayan var mı daha önce kusma yaşamadım
Menis21 Papatyasever olması normaldır sıkıntı olacağını sanmıyorum benim kardeşimde son haftalarında kustu ama kum döküyormuş oysa ....Siz yine doktorunuzu bilgilendirin en doğrusunu o söyleyecektir ...
Papatyasever Menis21 inşallah öyledir çok sağolun bide halsizlik var kötü bi şekilde anlamıyorum niye böyle oldu. Midem deseniz ağzıma çıkacak gibi. 😞