Elifbekir Yarın yatisim verilcek çok bekledim kendisi gelsin diye gelemdi ama yarın sabah yatış ve suni sanci normal. Doğum denecek nolur dua edin ne nasıl olcak blmyorum çok korkuyorum degsik duygular içindeyim sabah uyndm ağladım bir yanım çok tuhaf allh hepimiz yardımcısı olsun:((
Gozde64 Elifbekir Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kavuşursunuz İnşAllah ben de yarın 40 haftaya giriyorum ama gelen giden yok beklemek çok zormuş 🙁
Zey0502 Elifbekir Bende aynı durumdayım canım, yarın benimde yatışım yapılacak. Kendi gelmedi ne yapalım. Benimde suniyle doğumun başlatılacak 🤷🏻♀️
Bsktk Elifbekir cok fazla bu durumu yasayan var cevremde hic korkma Allah in izniyle, bizim icinde dua et dogumda olur mu saglikla dogsun bebislerimiz diye☺️
Elifbekir Zey0502 ay canım allah bize sabır versin ozmn ne diyim inş hemencik açılma olur doğum başlar ikimizinde haberleşelim
Elifbekir Zey0502 ayenn bol.bol dua edelim canım olmazmiyim 3 kez öldüm artık her gttgmde bakıyorlar açılma sanci yok ama sen oldunmu