Cileklipasta fatmanuresma chicco next2 me aldım. İçi çok geniş 9-10 aya kadar yatabileceğini söylüyor tecrübeli anneler :)
mrstug Ben baby plus ve chicco arasında kararsızım canım. Kraftınkide güzel chicco biraz daha pahalı olduğu için gerek var mı diyorum 🙄 baby plus katlanıp kaldırılabiliyor ayni zamanda ama kalitesi konusunda kararsız kaldım
lilamom mrstug bence cok para vermeyin baby plusda gayet saglam cok kaliteli pahali olmadina gerek yokki bebegin durumuna gore maksimum 6 ay bebek biraz buyuk gelirse 5 ay kullaniyor nacizane fikrim bosa paraniz gitmesin 🥰
Minam N11 den aldım. Carino ahşap beşik 60-120 boyunda. İlk etapta anne yanı sonradan da normal beşik olarak kullanacağım. Fiyatı da uygun bakabilirsiniz
Minam DiLanerhn https://m.n11.com/carino-ahsap-organik-60x120-besik-anne-yani-kademeli-besik-P298386680 Ben bunu aldım sarı olanı.