Serayca bana da aynı şey oldu decavit ve folik asit aynı anda kullanmaya başladım başka bi doktorlara gittim sordum kesinlikle kullanma dedi b12 yüksekliginden otizm olma ihtimali oluyo dedi ve 1 hafta kullandıktan sonra doktorlarin demesiyle hemen bıraktım ama doktora da giidp sorucam madem zararlı neden ilk haftalarda veriliyor ya bebeğe bişey olursa bu doktorlar bunun bilincinde olupta mı veriyolar ben anlamıyorum 3. Aydan sonra kullanılması gereken bi ilaç ise neden bunu 6. 7. Hafta da veriyolar ki