Melek_m moral ve motivasyon çok önemli, insanın içinde korku ve heyecan hiçbir zaman bitmiyor ☺️ Her hastanenin ya da merkezin fiyatı değişiyor. Hiçbir yerde tek bir ücretlendirme söz konusu değil. Şuanda dolarında yüksek olmasından ücretlendirmeler biraz daha yükseldi. İlaçlar kişinin hormon değerlerine göre çok ya da az kullanım oluyor, bazısı 4-5 iğne kullanırken bazısı 10-15 iğne kullanmak zorunda bile kalabiliyor, çünkü doz ayarları ve saat ayarları öyle farklı bir süreç ki. Rabbim bütün isteyenlere nasip etsin. Nerede yaşıyorsunuz bilemiyorum, ama üniversite hastaneleri (örn, Kocaeli araştırmada) hiçbir ücret ödemeden ilaçlarında bir kısmını devletin karşılamasıyla daha uygun maliyetlere geliyor. Ama şöyle bir şey var devlet hastanelerindeki tedavilerde şuraya alınıyorsunuz ve yine bir süre beklemeniz gerekebiliyor. Rabbim tüm dertlerin devasıdır, sabrınızın meyvesini alırsınız İnşallah. İnşallah yardımcı olabilmişimdir.