Ozalpeymen Herkese merhaba 11 haftalık hamileyim 20 lik dişim apseli ve çok ağrılı bir süreç yaşıyorum 1 haftadır en düşük dozda ilaç verdi doktor ama merak ediyorum 3 aylık olunca diş çekilir dedi aranızda çektiren varmı?