NefesimAysl Mrb kızlar 35 haftalık olduk valizimiz hazır hem size fikir olsun hemde eksiğim varsa yazarmısınız? Bebek için👶 1 adet 10 lu 1adet 5li hastane çıkışı 1 adet isimli tulum yaptırmıştım 1 adet uzun 1 adet kısa kol çıtçıtlı Çorap eldiven ağız bezi 2şertane 10 tane prima yenidoğan bez Kullan at alt açma Pişik kremi Islak mendil 2 adet bir ince bir kalın battaniye Puset Emzik biberon fln koysam mı bilmiyorum🤔 Anne için🤰 1 adet lohusa pijama 1 adet normal pijama takımı ikiside uzun kol mayıs ama kan kaybedersin üşürsün dediler 1 adet emzirme sütyeni 2 adet atlet normal 1 paket ped koydum şimdilik depend düşünüyorum 1 adet Hasta bezi koydum yatak için ii olur dediler Çorap, terlik,taç eve dönüş tişort fln Şimdilik böyle kızlar daha çok açarım kurcalarim kesin😅
Rknvlkn NefesimAysl bence muslin örtü de koy hastahanede beşiğin hastahane çıkışında da pusetin üstüne örtersin güneşten mikroptan tozdan korur
Rknvlkn NefesimAysl aynen incecik örtüye göre fiyatı yüksek ama gerçekten çok çok kullanılıyormuş o yüzden bende mutlaka alıcam 2 tane şimdiden hayırlı doğumun olur inşallah sağ salim tek nefeste sorunsuz kucağına alırsın inşallah 😊
Mirom NefesimAysl ben küçük bi biberon ve cay kaşığı koymuştum memeyi tutamamisti mama beslediler annemler birde avent göğüs ucu almıştım
Zuhresule NefesimAysl pijama yerine gecelik tercih edebilirsin sürekli gelip kontrol ediyorlarmış doğum öncesi ve sonrası. Giy çıkar zor olabilir