drytcvkarsln Kızlar 31 haftalık hamıleyım gecen kontrolümde bakteri 28 cıktı ve toz ılaç ve fitil verdı yarın için tekrar idrar tahlilini verıcem ara ara agrım oluyor gaz sancısı gibi bu durumu yaşayan varmı ılk defa basıma geliyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😔😔😔
Rknvlkn drytcvkarsln ben iki kere yaşadım sol kasığım patlıyor sandım doktor hap vermişti 2 tane bir tane de tek kullanımlık toz içecek. Bol bol su iç ve sürekli tuvaletin geldikçe lavaboya git idrar kesede durdukça daha da enfeksiyon yapıyormuş
Yasemincifci drytcvkarsln ayy bi kurtulamadık şu engeksiyondan 😔 hayrlısı ile bi doğursaydık inş işe yarar verdiği ilaçlarda biran önce kurtulursun canım geçmiş olsun
Gizmm5 drytcvkarsln benimde yesilimsi akıntım oluyo doktora söyledim enfeksiyon. Var dedi fitil yazdı idrarıma falan bakılmadı hiç
drytcvkarsln Rknvlkn demekki ağrı cok oluoyor birde albumin pozıtıf yazınca korktum protein kaçağından idrr Yolu enfeksiyonuda pozıtif yapıuormus onu 😕😕
Semuss drytcvkarsln hiç sormadım dalgınlığıma geldi sağlık ocağında yapmıştım hastanede tekrar yaptırmayı düşünüyorum . Toz değil beyaz bi hap ama sanırım yeni başladı bir ay önce de vermiştim hiç bisey yoktu .
Gzddgd drytcvkarsln su içmenizi artırmanızı günlük 2-3 lt olucak şekilde ayrıca portakal mandalina tüketmenizi tavsiye ederim ayrıca genital hijyen olarakta hergün iç çamaşır değişimi hergün yada gün aşırı duşla enfeksiyonu atarsınız çok geçmiş olsun 🤗
drytcvkarsln Gzddgd suyu arttırdım zaten gunde 3 kerre degısıyorum çamasırı needen oluyor bı anlasam 😕
Ecece drytcvkarsln canım benimde lökasit hem 23-24 çıkıyo geçmiyo akıntım yeşil fitil monurol sonra antibiyotik hap kullandım geçmedi yarın idrar kültürü vericem üreme varmı yokmu bakıcaklar
nartanemm canım ben yurtdisindayim burda gittiğimde doktor hamileler için antibiyotik verdi 3 günlük ama ağır geldiği için ben gun de 3 yerine 2 tane içiyorum baya fayda etti hemen geçmezse doktoruna bi danış belki sanada antibiyotik verir
Esray435 16.haftamda bi başladı 36 olduk henüz geçmedi kullanmadığım ilaç kalmadı 3litreye yakın su içiyorum ama bi türlü geçmiyor geçmeyecek gibide çok sinir bozucu birşey doktorum bile yazacak ilaç bulamıyor artık kullandığımı birkaç hafta sonra tekrar yazıyor bi pes ediyor ilaç yazmıcm diyor 2 hafta sonra gidiyorum artıyor mecbur yazmak zorunda kalıyor. Sağ Salim bi doğsaydı