Sevdali Dün doktor randevumuz vardı bir sıkıntı görmedi nts de sancıda yoktu bebek dayamış kafasını hazırlığını yap dedi ve 37 de çağırdı. Fakat gece karın ağrısı ishal ( afedersiniz ) mide bulantısı 🤢 başladı hala devam ediyor böyle olan varmı doğum belirtisi olabilir mi ?
Asimommm Sevdali bnde 34 haftalığım iki gün önce banada nst çekildi muayenem yapıldı hiçbi sorun yok. Ama bndede var bulantı halsizlik vs. Şuan salgın var herkes hasta, bence biz kaptık şifayı 😔
xwoman Sevdali bende 28 haftadayım ama bende de 2 gündür ishal halsizlik ve iştahsızlık vardı . sğrekli yatmak istiyorum . heralde salgın var .