mervekaya0658 Günaydın kızlar pazartesi akşamı 9 da doğumumu yaptım 40+4 iken normalde Çarşamba günü yani buhün yatışım yapılacaktı ama cumartesi günü çok yiyip karıştırmıştım midem davul gibi olmuş karnım sertleşmiş ve istifar etmiştim hemen doktora gittik sabaha karşı eşim istedi internetten bakmış Doğum belirtisi olabilir yazıyormuş yoksa ben bebek hareketlerini hissettiğim için gitmeyecektim her neyse gittim aciline bakıldı şükür birşey YÖK dendi ama 40 haftayı geçtiğim için yatışımı verdiler çok hazırlıksız yakalandım ne duş almıştım ne rahat gitmiştim her neyse hemen annemgil eşyalarımı aldı herşeyi o gün öyle geçti açıklığa baktılar yoktu sonra ara ara kontrollere gidip odama dönüyordum en son pazartesi sabahı doğumu başlatmak için Rahime bi ilaç koydular sonra tekrar nst tekrar açıklığa bakıyorlar sürekli böyle sürdü en son çağırdıklarında suni sancı vericez bugün doğurtalım seni dediler ama ben daha hiçbirşeyin farkında değildim lağma taktılar üstümü çıkarttılar önlük giydirdiler sonra saat 3 gibi girdim içeri hala bişey anlamıyorum nst girdim sonra dediler verelim Suni sancıyı dediler taktıklar koluma herneyse sancı gelmedi başlarda çok hafif geldi sürekli açıklık varmı kontrol ediyorlar bu arada 3 cm dediler başta sonra 5 oldu sonra 8 oldu ama ben artık sancıdan ölüyorum sandım canım öyle bir yanıyor ki dayanamıyorum felaketti en sonunda bi doktor geldi bana nasıl ıkınacağımı tarif etti artık onun dediğini yapmaya başladım ve oluyordu zaten gözümde ağlaya ağlaya yaş kalmamıştı çığlık çığlığaydım sancı her girdiğinde kıvranıyordum kimseyi korkutmak istemem herkesin doğumu farklıdır Allah yardımcınız olsun hepinize her neyse ben biraz ıkınmayı başardım artık Doğuma hazırdım tabi nefes verecek alacak kalmamıştı Doğuma götürürken beni ölü gibiydim Tekerlekli sandalyede hemen girdim ve son gücümü artık orda kullandım deli gibi ıkındım karnıma bastırdı bir tane ebe ve bir sürü kişi vardı önce bebeğim çıktı içimden ağlamasını duydum göğsüme yatırdılar yalnız benim yavruma dokanacak halim yoktu kolumu bile kaldıramıyorum dokundum ona elim hemen yere düştü ve dikiş başladı o sıra hiçbir şey hissetmiyordum artık sadece her yerimden ter akıyor ve pencere açıktı soğuk hava esiyordu hastalancam diyordum sesim bile çıkmıyordu saçmalıyordum ne dediğimi bile bilmiyordum sonra dikme baya uzun sürdü bindim ve çıkıcaktım artık bebişide yanıma giydirip koydular sonra o ameliyathaneden bi çıkışım var tirtirtitriyorum annem eşimin annesi ve eşim ordaydı annem kameraya bizim çıkış anımızı çekiyorlardı ama beni görünce hepsi korkup sarıldı beklemiyorlardı böyle geçeceğini 5 saat suniyi yiyince perişan olmuştum kızlar hemen odaya geçtik çok ağrım vardı dikişlerimden dolayı tabi bebeğim ve ben daha yeni yeni birbirimizin olduk benden başka kimse durmuyor göğsümün üstünde kalbimin sesiyle uyuyor Benim kucağımda yatıyor şimdiden aramızda kocaman bir bağ var anlatılacak çok şey var ama anca bu kadarını yazıyorum kızlar kendinize iyi bakın Allah’a emanet olun biz Happy kids geçiyoruz artık izin oldu hakkınızı helal edin ♥️
Smyyy mervekaya0658 ne güzel anlatmışsınız ağlamamak elde değil rabbim bana da hayırlısı ile normal Doğum nasip eder siz şimdi günahsızsınız benim içinde dua eder misiniz
Nurrrrr mervekaya0658 Rabbim Annesine babasına bağışlasın 😘 İnsallah hayırlı bir evlat olsun güzel güzel anılarınız tatlı tatlı atışmalarınız sıcak sıcak yuvanız olsun Eviniz bir sürü bebişiniz dolsun 😘❤️🤗
mervekaya0658 Smyyy Allah razı olsun ben güzel düşünüyorsun öyle Allahım şehidlerinin sağ Salim evladına kavuştursun inşallah içimden gelen tüm isteğimle hayırlı bi evlat nasip etsin inşallah
Popmum Rabbim analı babalı büyütsün gözünüz aydın acılar ağrılar unutuldu artık minicik bir kalp ömür boyu yüreğinizde koynunuzda 😍
butterfly4 @mervekaya0658 gözün aydın canım çok geçmiş olsun❤️ Epidurali sen mi istemedin canım, yoksa suni sancı verildiği için mi epidural yapılmadı bunu merak ettim, gerçi suni sancı ile epidural verilmiyor mu onu da bilmiyorum da 🙁
mervekaya0658 butterfly4 canım belden iğneden babamın bi arkadaşı felç kaldı o yüzden istemiyordum ama devlet hastahanelerinde de zaten yapmıyorlar bence yalvardım çünkü iğne varsada vurun diye YÖK dediler
butterfly4 @mervekaya0658 ay Allah korusun bu felç kalan kişi belden uyuşturmada mı felç kaldı 😳 evet devlette yokmuş epidural