Faaipa https://i.hizliresim.com/jgdyLr.png [url=https://hizliresim.com/jgdyLr][img]https://i.hizliresim.com/jgdyLr.png[/img][/url] Sizce doktora gitmelimiyim kasılmaları hissediyorum ama Ağrı çok şiddetlenmedi 35+5teyim henüz
Pnr_jr Faaipa 5 dakikada 1 dakika süre hastanede olmalısın demek. Yani Doğum başladı. Bu sancıların kuvvetli olanlarını hesaplamaya çalış
Mother Faaipa canım takip et agrın sıklaşırsa biraz dolan duş al hafifleyecekmi ona göre git zaten 4 cm altı yatış yapmıyorlar