Zubeydee ikisi de belden uyuşturma canım. Doktoruma sordum sen çok takılma anestezi uzmanı karar verir ona dedi. Sadece beldeki iğnenin vurulduğu boşluklar farklıymış. Ve epiduralde bir alet kalıyormuş ameliyat sonrası ağrın olduğunda basıyormuşsun ağrı kesici geliyormuş. Spinalde öyle bir şey yok ağrı kesiciyi hemşireler vuruyormuş sen istediğinde ☺️