Busraerbas herkesin fikri farklı hayatımda kaç kere doğurucam premses gibi hissetmek istiyorum diyen de var, tam aksi yani benim gibi bi doktor iki hemşire yüzüme sahte iki gülücük atacak diye devletin ücretsiz yaptığı işe bi ton para vermem diyen de var. İlk doğumum devlet hastanesinde oldu muayeneye de oraya gittim bana çok mantıklı gelmiyor özel hastaneye dünya para verip rutin şeyleri yaptırmak. Rutinden kastım şudur mesela ben sezaryenimi devlette de özel de de olsam iki şekilde olacak ya belden uyuşturulucam yada genel anestezi alıcam özel hastane gibi buna sen karar veriyosun mesela 2 ay önce oğlumu sünnet ettirdim ama özelde yaptırdım hani mantıksızdı diyeceksin ama şöyle bi durum var devlet hastanesinde uyutulma şeklini araştırdım damardan iğne ile uyutuluyomuş uyandırılma süreci zor olabiliyormuş oğlum henüz 2 yaşını doldurmadı küçük olduğu için korktum araştırdığım diğer özel hastane sedasyonla balon yöntemiyle uyuttu ve geldiğinde bilinci çok net açıktı demem o ki böyle bi fark olmasaydı devlette yaptırırdım ama o riski alamadım özelde yaptırdım ama doğumda böyle bir risk yok