Esseee
AlininAysesii neden böyle diyosunuz😀 milleti bosversenize siz. Ben basak burcuyum en yakin 2 arkadasim ikizler burcu. Onların içindeki merhameti bi görün bakalım diğer çocuklarınızı da ikizler yapmak istersiniz😀😀 asıl ben bir başak olarak çocuğumun başak olmasını istemezdim ama oluyor malesef😂😂😂 rabbim sağlıkla kucaklarimza versin burç boşş😅 ikizlerin adı çıkmış ama çok çok merhametliler❤Basaklar ve teraziler daha dengesiz bence.