HilalKarahan 39+6 olduk oglusumun hala gelmeye nieti yok hiç sancı belirtim de yok sizde durumlar nasıl kizlar
Esrateke HilalKarahan bizde 39+2 günlük olduk, tık yok hala. Ama cok sıkıntılı geçiyor her gün... Mide bulantısı baş dönmesi 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Gamzeciks HilalKarahan sancı tam olarak nerden giriyor. Kasıktan mı karından mı. Sancı oldugunu anlayabilecek miyim acaba geldiği zaman merak ediyorum.
araskubra HilalKarahan burda bunu yazacagim aklima gelmezdi hayal derdim ama son 4 gunumuz nasil ne hissedecegimi sasirmis durumdayim :))
Merve20 HilalKarahan 37+5 olduk ben bile artık doğurmak istiyorum 🙈 40.haftalara kadar bekleyecek gücüm yok gibi
Lylyilmaz Bende 39+6 yim yalanci dogum sancılarım vardi ama iki gecedir farkli zorluyor bu gece hic uyumadim dk tutuyorum bir türlü duzene binmiyor
HilalKarahan Lylyilmaz bugün bende de vardı ama düzensiz dediğin gibi korkuyorum artık çok kilo alır da normal doğum fln yaoamazsm die😊
Lylyilmaz HilalKarahan o korku bende de oluyor programda doguma bir gün kaldi yaziyor insan heyecanlaniyor :) bi yandanda korkuyor tabi tecrubesizlik cok zor
Lylyilmaz HilalKarahan plateste filan zipliyorum ben canim squat yapiyorum gün icinde temizlikle ugrasiyorum ki gelsin diye cok yoruldum artik temizledigim yeri iki oldu temizledigim kilosu gecen hafta 3.200du
Lylyilmaz Duyguanneoluyor obaski 39. Haftada oyle bi oluyoki yataktan her kalktiginda bebek cikacakmis gibi afedersin tuvaletin var gibi oluyo hergecen gün agirlasiyo insan Allah yardimcimiz olsun
HilalKarahan Lylyilmaz aynen ya bende yürüyüş yapıyorum merdiven cikiyorm sguat yapiyorum ama hiç faydası yok ya
Lylyilmaz HilalKarahan doktor suni sanci vermeyi ne zaman kabul ediyo acaba artik suni sanci verin raziyim diyesim geliyo
Gulsen06 Benimki de hiç gelcek gibi degil ben de kendimi yoruyorum belki gelir diye ama nerdee artik canımı çok acıtıyo
HilalKarahan Gamzeciks belden başlayıp kasıklarda doğru giriyor anlarsn merak etme git gide artıyor sancı arası kısa olursa doğum yakın demek uzunsa eğer yalancı sancı
Lylyilmaz HilalKarahan yaa bana doktor hicbisey demedi o konuda bugun randevum var bakalim ne diyecek